tisdag 7 juni 2011

Nathalie Min Gud...

Tjabba ba hej typ omg.
Nä jag skoja ;)
Efter skolan (som jag slutade vid tolv efter en hel förmiddags pubertetsnack -.-) stack jag hem till Nathalie.
Var där till halv sex och vi hade sketa kul.
Efter varje klunk sockerdricka på hennes gård så skrek vi : SOOOMMAAR ÖÖL  !
på ren skånska.
lite najs asså ;)
Aja, imorgon har vi piss elevens val då jag ska ha fysträning på förmiddag och pisstennis på eftermiddagen.
Good god kill me please ? - typ ._.
Men aja är med natha patta hela dan , så typ neeeemas probleeeeeemas.
Dåblire' leggins, linne och kofta . FÖR DE E SKÖNT !
misstolk.............. ah fan.
nu ska jag fortsätta ladda ner musikhelvetet på min data.
puuuussssssseeeeeen <3


oh yeah.... that's me. LOL XD
ful som stryk, men de får man tåla ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar