lördag 4 juni 2011

Just a small town girl, livin' in a lonely world...

Asså folk måste höra den låten, den har varit min favoritlåt i tre år, och jag har kunnat den utantill i tre år. Sen första gången jag hörde den av min kusin när vi var på semester i Spanien, och vi gick runt i stranden och hon sjöng som om hon var helt själv.
HIDING SOMEWERE IN THE NIGHT !
Haha, låten är grym och den betyder faktiskt väldigt mycket för mig, den är fin och jag lyssnar på den flera gånger om dagen!
Den heter egentligen Don't Stop Believin' och är framförd av en grupp som heter Journey. Jag tror dom är från 80- talet, men jag är inte hundra procent säker. Så jag tänker inte skriva mer om dom. c:
Sen har jag ett annat problem, en kille gillar mig väldigt mycket, och hur vet jag det? Jo han har sagt det så käften!
Men ja.... och jag gillar han också, men asså han... överdriver lite !?
Han är ganska mycket äldre och jag är fortfarande kär i min före detta bästa kompis... som är en kille alltså !
Men vi har bråkat och har inte så bra relation längre, that makes me
fucking sad :c
Men vi var väl inte gjorda för varandra, trots att jag alltid kommer att
älska han, oavsett om vi bråkar eller inte.
Jaja, vet inte vad jag ska göra åt han som gillar mej...
Han blir orolig när jag inte svarar på sms och samtal, men grejen är den
att en kompis sa att jag inte skulle göra det så kanske han slutar tänka
på mig. Men saken är den att han har smsat mej åtta gånger och ringt mig
fjorton gånger. Yup!
Du läste rätt -.-

Vet inte vad jag ska göra åt saken me jaja.
Puss så länge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar